Translate

03 de maig, 2013

QUE ÉS ESTIMAR?


Per mi estimar, és ser cada dia el que sóc; procurant en tot moment que allò que sento formi part de la meva vida. El cert és que en aquests moments tinc sentiments enfrontats i no ser si sóc realista en el que puc expresssar.
 
Crec que l'amor com a principi és ser en tot moment i lloc un mateix. Fins al punt que tot i que es canvï de rol: filla, germana, pacient, amiga. Sempre perduri la pròpia essència. Ja que sinó és així vol dir que un s'enganya i és hipòcrita vers si mateix.
 
Em vas dir que et parlés de l'amor incondicional. Crec que senzillament és AMOR. Estimar sense esperar res. I per tant donant tot allò d'un que en cada moment està preparat per donar, i que forma part d'un mateix i del tot.
 
Tal com em vas fer esment en l'amor de parella, no te cabuda l'amor incondional. Ja que per lògica cada membre espera algo para si i de l'altre. I per tant perquè hi hagi armonía amorosa hi ha d'haver acord per ambdues parts. I aquest equilibri és difícil que es doni quan els ideals dels membres que la formen poden no ser expressats obertament. O senzillament, conscientment no ha reparat el perquè cada un d'ells vol tenir i mantenir la relació. Ja que molts cops els motius estan a l'inconscient i l'individu no vol reconèixer la seva pròpia veritat.
 
Per mi estimar-me, vol dir senzillament ser i disfrutar el que la vida em dóna, sense fer judicis. I per tant caminar lliure amb pau i armonia. Disfrutant de cada pas.

M'agradaría molt que l'amor formés part de mi. El més curiós és que per assolir-lo no s'ha der fer res. Senzillament SER.
 
Per això crec que el que he de treballar-me, és ser en cada moment jo mateixa, el ser que sóc. Sense haver de buscar l'aprovació dels altres.
 

Escrit el 29 de setembre de 2008